رفراندوم بلاگ

۱۳۸۲ مرداد ۳۱, جمعه


1. اين جناب حسين زمان هم آهنگاي بودار ميخوندوماخبرنداشتيم ، بيدليل نيست صداوسيما تحريمش كرده ،اين شب دلتنگيش معركست
2. ديروز اين وبلاگ ركوردشكست شد پنجمين از رتبه بندي سايت هاي سياسي ايرانيها توي اين nedstate اميدوارم اين روند ادامه داشته باشه
3. ديشب خواب فوق العاده عجيبي ديدم ،به همين خاطرحالم گرفتست ، آنقدرعجيب و سياسي كه اصلا تعريف نكردنش بهتر
4. كتاب از سيد ضياتابختيار نوشته مسعودبهنود ،كتابي كه هر از گاهي نگاهي بهش ميكنم ،متوجه مطلبي شدم و اون شباهت اين روزهايي كه اوج نااميدي سياسي مردمه با سالهاي 55 ، همه چيز آرام اما آتشي زيرخاكستر
5. دلم سخت گرفتست اي اشك كجايي كه بباري ،چند وقت قبل دنبال شعر موسيقي يار دبستاني بودم و هرچقدر جستجو ميكردم متن كامل موسيقي يار دبستاني جواب نميداد حالا اينو بذارم واسه بينواي بعدي كه سر ازهرناكجاآبادي درنياره

ياردبستاني من
با من وهمراه مني
چوب الف بر سر ما
بغض من و آه مني

حك شده اسم من وتو
رو تن اين تخته سياه
تركه بيداد و ستم
مونده هنوز رو تن ما

دشت بي فرهنگي ما
هرز تموم علفاش
خوب اگه خوب
بد اگه بد
مرده دلهاي آدماش
دست من وتو بايد اين
پرده ها رو پاره كنه
كي ميتونه جز من و تو
درد ماروچاره كنه

6. اگر ميخواهيم فردا نناليم از نيروهاي آمريكايي بايد امروز دست به كارشد ، مردم عراق بعد از سي سال كه جرائت نطق كشيدن نداشتندحالا هرروز راهپيمايي و اعتراض ، ديگه چه فايده ؟اگه صدام رو خودشون بيرون كرده بودند حالا آقاي خودشون بودند اما امان از اين تنبلي عربي كه يه رگه از اون هم به ما رسيده ، دارن چوب ميكنند به ما و صدامون درنمياد ، دارن از خاك و نفت و دختر هاي اين مملكت رو صادر ميكنند و تازه طرف وقتي يكي از اين حضراتو ميبينه گريش ميگيره
7. يك خبر گم شده :‌كشته وزخمي شدن دهها نفر در كرمانشاه به خاطر يك سگ ، ايولا داداش شلوار گشاد كه اينقدر عصر حجري حال ميكنين
8. بفرما پليس انگليس اين آقايي كه تحت تعقيب دادگاه آرژانتيني بودودستگيركرد، حالا هي اين آصفي بناله ،مرتيكه با اون دخترش


0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی