رفراندوم بلاگ

۱۳۸۳ دی ۲۴, پنجشنبه

از 16 آذر تا 23 دي

از 16 آذر تا 23 دي


پس از آنكه سيد محمد خاتمي سرخورده از آنچه 16 آذر بر او رفته، با گفته‌هاي دهشتناك شكنجه‌شدگان در سيستم قضايي روبرو شد با پيشنهاد استعفا به پيش سيدعلي خامنه‌اي رفته و نتيجه آن ميشود كه در يك اتفاق مهم تاريخي، شاهرودي به عنوان بالاترين مقام قضايي با دستگيرشدگان پرونده‌ي خانه‌ي عنكبوت شريعتمداري به يك جمع مينشيند و ميشنود آنچه به حتم خود ميداند. اما مهم اين است كه اين اقدام باعث خواهد شد تا ديگر به جاي قاضي مرتضوي
مستقيما شخص شاهرودي مسئول تمام اقدامات آتي سازمان عريض وطويل و بي قاعده‌ي قضايي در افكار عمومي جلوه كند و بي‌شك اين سياست مارمولك‌وار در پردازش افرادي همچون سعيد امامي وقاضي مرتضوي براي رفع مسئوليت در مواقع اضطرار بي اثر وابتر خواهد شد.

در يك كلام سيستم قضايي دست وپايش را جمعتر ميكند و هزينه‌ي برخوردها با اين شجاعت‌ها كه
شهرام رفيع زاده، اميد معماريان، فرشته قاضي، حنيف مزروعي، روزبه ميرابراهيمي و محبوبه عباسقلي زاده و سايرين نشان دادند چنان گران ومتورم خواهد شد كه بعيد به نظر ميرسد در آينده دستگاه قهار قهريه‌ي جمهوري اسلامي به اين راحتي بتواند با صاحب قلمي چنين تاكند.


مخلص كلام تا بدينجا خود راه عظيمي است پيموده‌، كه از ديد من نتيجه‌ي عملكرد دانشجويان در 16 آذري است كه گذشت . همان دانشجوياني كه اصلاح‌طلبان حكومتي رفتارشان را ناشي از تخليه دانشگاه از افراد و جريان‌هاي استخواندار دانستند و ندانستند كه حاليا فرزندان ايران، فرزند زمانه خويشند و در هر زمان به آن زبان سخن گويند كه بايد.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی