gmail&yahoo
حسادت ياهوخاله به دايي جيميل !
چند روزي است جيميل -gmail- اين امكان را به دارندگان اكانت خود داده تا تعداد محدودي از دوستان خود را دعوت به عضويت در اين ايميل رايگان و يك گيگابايتي شركت معظم گوگل كنند.
جالب آنكه وقتي ايميل دعوتنامهي ثبت نام به يكي از اكانتهاي ياهو فرستاده ميشود، ياهوميل آن را در پوشهي -Bulk- كه مربوط به اسپمهاست و معمولا هر از چندي بدون خوانده شدن پاك ميشوند، ذخيره ميكند ولذا اگر شما به دوستي كه از شما خواهش كرده تا او را عضو جيميل كنيد، از طريقي ديگر اطلاع ندهيد كه او را دعوت كردهايد، ممكن است اين سوتفاهم پيش بيايد كه شما در عضويت دوستتان خست يا كاهلي كردهايدو به اصطلاح كلاس گذاشتهايد !
چندي قبل هم گفته شد در نسخهي جديد ياهو مسنجر آفلاينهاي با آدرس بلاگ اسپات - سايت سرويس دهندهي رايگان وبلاگها كه چندي قبل توسط شركت گوگل خريداري شد- حذف ميشوند كه اين يكي يقينا شاهكاري در حسادت در وب محسوب ميشود
از طرفي ياهو به سرعت مشغول به گسترش اعطاي ايميلهاي صدمگابايتي خود به دارندگان اكانتهاي قديمي چهارمگابايتي شده و همزمان گامهايي نيز براي كاهش حجم تبليغات در ميلباكسها و كنترل اسپمهاي بيحد وحصر خود برداشته است
آنچه در اين ميان جذاب است بهبود كيفيت در گير ودار رقابتهاي اقتصادي باز است كه در نهايت به سوي منافع مشتري سوق ميگيرد. حتي اگر در اين ميان روابط شما ودوستتان به خاطر گوشتتلخ بازيهاي غولهاي اينترنتي بهم بخورد!!
چند روزي است جيميل -gmail- اين امكان را به دارندگان اكانت خود داده تا تعداد محدودي از دوستان خود را دعوت به عضويت در اين ايميل رايگان و يك گيگابايتي شركت معظم گوگل كنند.
جالب آنكه وقتي ايميل دعوتنامهي ثبت نام به يكي از اكانتهاي ياهو فرستاده ميشود، ياهوميل آن را در پوشهي -Bulk- كه مربوط به اسپمهاست و معمولا هر از چندي بدون خوانده شدن پاك ميشوند، ذخيره ميكند ولذا اگر شما به دوستي كه از شما خواهش كرده تا او را عضو جيميل كنيد، از طريقي ديگر اطلاع ندهيد كه او را دعوت كردهايد، ممكن است اين سوتفاهم پيش بيايد كه شما در عضويت دوستتان خست يا كاهلي كردهايدو به اصطلاح كلاس گذاشتهايد !
چندي قبل هم گفته شد در نسخهي جديد ياهو مسنجر آفلاينهاي با آدرس بلاگ اسپات - سايت سرويس دهندهي رايگان وبلاگها كه چندي قبل توسط شركت گوگل خريداري شد- حذف ميشوند كه اين يكي يقينا شاهكاري در حسادت در وب محسوب ميشود
از طرفي ياهو به سرعت مشغول به گسترش اعطاي ايميلهاي صدمگابايتي خود به دارندگان اكانتهاي قديمي چهارمگابايتي شده و همزمان گامهايي نيز براي كاهش حجم تبليغات در ميلباكسها و كنترل اسپمهاي بيحد وحصر خود برداشته است
آنچه در اين ميان جذاب است بهبود كيفيت در گير ودار رقابتهاي اقتصادي باز است كه در نهايت به سوي منافع مشتري سوق ميگيرد. حتي اگر در اين ميان روابط شما ودوستتان به خاطر گوشتتلخ بازيهاي غولهاي اينترنتي بهم بخورد!!
0 نظر:
ارسال یک نظر
اشتراک در نظرات پیام [Atom]
<< صفحهٔ اصلی