رفراندوم بلاگ

۱۳۸۲ آبان ۱۳, سه‌شنبه

سه شنبه 13 آبان

الف )گر من زمي مغانه مستم ، هستم ،
گر كافر و گبر و بت پرستم ، هستم،
هر طايفه اي بمن گماني دارد،
من زان خودم ، چنانكه هستم هستم.

ب)
آغاسي رييس بعدي صدا و سيما !

علي الظاهر آقاي حداد عادل نماينده ي سي ام تهران (مشهور به آغاسي) قرار است بر صندلي نفتي سازمان چاپلوسي تكيه بزند ، دكتر شريعتي چه زيبا گفت :
- آدم اگر آدم ديگري را بكشد آدم مي ماند هرچند قاتل ! ليكن آدمي كه در مقابل آدم ديگري خم مي شود يا تملق مي گويد ديگر آدم نيست ( از كتاب چه بايد كرد)
پ)
-عقده هاي حكومتيان از مراسم استقبال از شيرين عبادي :
وعده ي ما ساعت 9 فرودگاه مهرآباد ، استقبال از مستند سازان ولايتي !
اين دو همان ها بودند كه براي مرخص كردن نوه ي روح ا…خميني به عراق فرستاده شدند و دستگير شدند…خويي و حكيم را كشتند ولي سومي از قفس پريد.

ت)
شيخي بزني فاحشه گفتا :مستي ،
هر لحظه بدام دگري پا بستي ؛
گفتا ؛ شيخا ، هر آنچه گويي هستم ،
آيا تو چنانكه مينمايي هستي ؟
ث)
-اين حسين درخشان ول كن نيست ! حالا جوجو انداخته تو تنبان +ماها كه : بياييد وبلاگ انگليسي بزنيد، بابا اينقدر جوان هاي مردم را از راه بدر كردي و وبلاگ نويس كردي بس نبود؟
ج)
گر آمدنم بمن بدي ، نامدمي.
ور نيز شدن بمن بدي ، كي شدمي ؟
به زان نبدي كه اندرين دير خراب،
نه آمدمي ،نه شدمي ، نه بدمي
.خيام

چ)
دكتر مورفي را مي شناسيد ؟كسي كه به نوعي پدر تفكر مثبت ناميده مي شود. كتابهاي زيادي از او در ايران به چاپ رسيده ، او مي گويد:
هيچ چيز وجود ندارد كه باعث عقب ماندگي و بدبختي ما شود مگر اينكه تسليم افكار و باورهاي غلط خودمان بشويم
آري
آنچه كه پيش از مرگ آدمي را ميكشد ،نوميدي است(علي ابن ابيطالب (ع) )

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی