رفراندوم بلاگ

۱۳۸۳ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه


-ارتباط اشياي نوراني ديده شده وجنگ

چندي قبل دكتر ايرج ملك پور از اساتيد نجوم دانشگاه تهران، در يك بحث خبري در شبكه دوسيما اصرار داشت اين اشياء نوراني ديده شده در آسمان ايران، بشقاب پرنده‌ هستند. ايشان معتقد بود اينها نه اينكه از سيارات ديگر آمده‌ باشند بلكه ساخته‌ و حاصل دانش مخفي كشورهاي ابرقدرت دنيا بايد ناميده شوند .در طرف مقابل دكتر نصيري رييس انجمن نجوم ايران اصرار زيادي داشت اين شي همان سياره زهره است و با تمسخر، بشقاب پرنده‌ها را همان يوفوهايي دانست كه پيرمردهاي مسن براي به خواب رفتن داستان‌هاي آن را در رختخواب ميخوانند.
در مقابل دكتر ملك پور اشاره داشت به اين كه در قبل از انقلاب‌‌، يك خلبان با هواپيماي جنگنده براي شناسايي شي نوراني ديده شده در آسمان تهران- كاروانسرا سنگي- به پرواز درآمده و وقتي به فاصله‌اي از اين شي نوراني ناشناخته رسيده كه امكان هدف‌گيري آن وجود داشته كليه تاسيسات الكترونيكي و سيستم رادار هواپيما از كار افتاده و تنها وقتي آن شي دور شده دور شده امكان كنترل هواپيما را مجددا به دست آورده
وي با اشاره به گزارش‌هاي متعدد از مشاهده موارد اينچنيني و چاپ خبرهاي بسيار از ديده شدن اين اشياء نوراني در آسمان ايران در اوايل انقلاب و اوايل جنگ، معتقد بود به احتمال زياد اينها پرنده‌هاي پيشرفته ساخت دست بشري هستند.

البته با رسيدن بحث به اينجا مجري برنامه سروته مباحثه را به هم آورد. ولي جالب آنگه مجري در ابتداي برنامه خبر داد كه همان خلبان ارتش جمهوري اسلامي كه در روزنامه‌ها خبر نزديك شدن او به شي ناشناخته خوانده شد در اتاق فرمان استوديو حاضر بوده اما در آخرين لحظات مقامات نظامي با حضور او مخالفت كرده اند.

چندي پيش نيز حميد رضا ذاكري مرد افشاگري‌‌هاي عجيب و غريب، در وبسايتش از ارتباط اين اشياء نوراني با تحقيقات نظامي سخن به ميان آورده بود.

همزمان با اين قضايا طرفداران فرقه‌ي رائلي‌ها زمان را براي عرضه اعتقادات خود فراهم ديدند و مطالب زيادي از اين دست منتشر شد.

شما چه فكر مي‌كنيد؟




لينكداني

>> فرقه‌ي رائلي‌ها را مي‌شناسيد؟ فلسفه‌بافي در عصر دلزدگي انسان از فلسفه چطور خريدار دارد؟ مقاله‌ي رويداد

>> مقاله‌اي تكان دهنده در رابطه با شيوع گسترده همجنس بازي (لواط)در حوزه هاي علميه ؛ لينك مطلب

>> جانباز جنگ هشت ساله‌اي كه به گفته‌ي بنيان‌گذار جمهوري اسلامي نعمت بود ، بعد از هفت سال زندگي محقرانه در خانه‌ي نيمه ساخته، با گلوله خودكشي كرد ؛ نوشته شده توسط يك مستندساز

>> يك صندوق قرض الحسنه‌ي ديگر هم كله كرد ؛ اندك اندك جمع مستان ميرسند

>>متن كامل نامه‌ي خاتمي را كه بخوانيد به اين نتيجه ميرسيد : حرافي ، پرگويي و گه‌گويي همچنان جزو مهمترين ابزارهاي طفره رفتن از جسارت وپناه بردن به لفافي است.

انسان‌ها بر دوقسمند :

كم گوي وگزيده گوي چون در
يا
پر گوي و زياده گوي چون گه

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی