رفراندوم بلاگ

۱۳۸۳ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

آقازاده هاي روشنفكرشده !

اين آقازاده هاي روشنفكرشده !


اگر اين افاضات جناب مستطاب حسين خان درخشان را كه خامنه‌اي را دلسوزي مستبد(!) ناميده، خوانده‌ايد و همچنان معتقديد اين وبلاگ هك نشده، اگر نوشته‌هاي قبلي ايشان و دخيل بستن‌ها به درگاه امامزاده‌ي كميته سه نفره‌ي فيلتر براي رفع فيلتر را خوانده‌ايد، لابد همكنون مثل من به اين نتيجه رسيده ايد كه بايد اين كامنت را براي حضرتش ارسال كنيد:


در روانشناسي سياسيون يك تزي من دارم كه ميگويد: وقتي كسي به پست ومقامي ميرسد كه از اندازه‌اش بزرگتر است خيال ميكند تنها اوست كه مي‌تواند امور را به درستي سامان دهد و دچار نوعي استبداد گرايي ميشود. و البته اين دليل سالم بودن آن شخص نيست بلكه كوچكي ذهن و بي شعوري آن فرد را ثابت ميكند×××××
متاسفانه ما ايراني‌ها وضع اقتصادي‌مان در نظرات سياسي‌مان خيلي تاثير دارد. جنابعالي با اين مقاله‌ات مرا ياد افكار وعقايد دوازده سالگي‌ام انداختي كه آنموقع هم معتقد بودم راس نظام سالم است وعاملين به گوش آقا نمي رسانند ! در ينگه دنيا با خواندن يك مقاله‌ي تحليلي يكدفعه به دماغ حضرتعالي ميرسد كه بله اينطور است وآنطور و بعد پس مانده‌هاي ذهني از آن مدارس پاستوريزه كه ميرفته‌ايد هم به مدد مي‌آيد و چنين چيزي را مينويسيد كه الان ديگر يك نوجوان دوازده ساله هم قبول نميكند. اين حرفها را گفتم تا روي دلم نماند وگرنه معتقدم طبقه‌ي اجتماعي شما، اين محافظه‌كاري را به حضرتت هديه كرده و جز با گذراندن يك تجربه‌‌ي زندگي به سبك دهها مليون ايراني كه طناب اقتصاد هر روز بر گردنشان تنگ تر ميشود و يا خداي نكرده گذراندن يك شب در بازداشت ماموران ولايت همين آقاي دلسوز شما، نمي‌تواني به درك ملموسي از واقعيت برسي. حال نميدانم اين نوشته با عجز ولابه‌هاي اخير براي از فيلتر درآمدن ارتباطي دارد يا نه.